Inka ingår ej i huset.

Besiktningen av huset idag gick bra. Nu känns det som att det är tid att börja tänka på hur vi vill fixa så det kommer bli vår prägel på vårt hem! Finaste har sagt att allt jag kan tänka kan han göra, hur lyxigt är det inte med en handy-man? Jag har det fantastiskt på många sätt!
 
Säljarna är jättetrevliga! Förhoppningsvis kan det bli fortsatt kontakt. Idag fick vi även träffa deras Inka, så söt!
 
Hon får gärna komma och leka med Dixie och Nova.
 
Mäklaren är också väldigt trevlig, jag passade på att höra mig för om jobb. Hade tidigare övervägt att gå en utbildning till mäklarassistent så jag tänkte det är lika bra att prata med honom när möjlighet gavs. Det händer så mycket i livet nu så jobbiten kan få hänga med i samma veva om det blir möjligt. Antingen hittar jag en arbetsplats där jag känner att jag trivs och kan utvecklas, eller så startar jag eget för där lär utveckling bara vara förnamnet.. 
 
Lite som fuck your fears, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0