Ankfötter och förkylning.

Jag brukar inte vara den som tycker synd om mig själv men nu gör jag det. Har fått en förkylning som tar all min kraft och energi. Som bonus har fötterna svullnat så mycket att de liknar ankfötter och det är mersom obehagligt att gå. Aj, aj, ömt, ömt. Så bara idag tycker jag synd om mig själv. Och känner mig ledsen för att Finaste får fixa sånt som jag egentligen vill hjälpa till med. Han har, tillsammans med en kompis, tömt ett garage han hyrt. Skönt att det är avklarat nu. Sen åkte han för att handla hem mat. Allt medan min ansträngning idag har bestått av hundpromenad och att sova. Ska fortsätta vila och så göra en tidig kväll. Satsar på att sova mig pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0