Min fina present!

Jag fick en så otroligt fin present av Finaste när jag fyllde år! Är så glad över den och min nya hobby. 
 
 
Tidigare i somras syddes en solhatt....
 
 
...och förra veckan pysslades det ihop mössa och vantar till Liten.
 
 
Valde att fodra ett av vantparen med flanell (bomull) så det blir varmare och gosigare för henne när kylan kommer. 
 
Vi har varit ett par vändor till stan, Liten och jag, i jakt efter varmare kläder. Det har slutat på samma sätt, vi har gått hem utan att ha shoppat något. Så gott som alla ytterplagg vi kollat på är de gjorda av polyester. En del verkar lite lovande där de hänger på sin plats i butiken, tills jag tittar närmare, känner på plagget och läser mig till materialet på lappen...då har plagget fått hänga kvar. 
 
Har ägnat väldigt mycket tid att surfa efter nåt som verkar vettigt, medan Liten sovit om dagarna. Och nu - äntligen - tror jag mig ha hittat nåt som känns helt rätt att beställa till henne. Finaste och jag ska titta tillsammans ikväll. (Jag är förövrigt väldigt glad över att han tycker det är okej med mina höga produktkrav) 
 
Mer som hände under förra veckan var fix på gården. 
 
 
 
Så himla bra det känns med mer "cleant"! Trots att det var Finaste som jobbade på så himla bra på kvällar efter jobbet så var det jag som somnade som en klubbad. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0